3 Halka

Pazarlama Sistemi

tes® 3 Halka Pazarlama ve Satış yapılanması üzerine kurulmuş sistemler bileşimidir.
Pazarlama tarihine bakıldığında tek tek doğan pazarlama stratejileri zamanının gereksinimlerini yansıtmaktadır. Yeni meydana gelen pazarlama taktiği ürün + pazar + para endekslerine farklı açılardan bakmaya sebep olmuştur yada bunun tam tersi olarak bu endekslere farkı açılardan bakılarak yeni pazarlama stratejileri oluşmuştur.

Ortaya çıkan stratejiler bazen tek başına çok etkili olabilmekle beraber bazı stratejiler bir diğer stratejiye destek için kullanılır. Zamanımız da iletişimin hızlı olması bu pazarlama taktiklerini bir arada kullanmaya zorlamıştır. Bundan kasıt bir iki tanesini bir arada yada birini diğerine destek maksatlı kullanmak değil. Tüm pazarlama oluşumlarının hepsini bir arada kullanmayı mecbur hale getirmiştir. Pazarlamanın kendisi büyük bir maliyet olduğu açıkça ortadadır. Birde buna tüm pazarlama yöntemlerini eklediğinizi düşünün.

Öyle bir pazarlama sistemi geliştirdik ki "minimum maliyet maksimum verim" tam yerinde bir deyim.

3 Halka Pazarlama Sistemi

Üç halkadan oluşuyor gibi görünse de aslında her halkada çok katmanlı bir sitem çalışmakta.

Beş parçadan oluşan üç halka pazarlama tekniği Ürün → Mekan → Reklam → İlişkiler → Online birleşimdir.

Ürün: Satışı gerçekleştirilecek mamul yada yarı mamul.
Mekan: Ülkelerde özenle seçilmiş noktalarda bulunan sürekli ürünün hissedilerek tanıtımının yapıldığı tanıtım alanı yada Ticaret Üsleri.
Reklam: Gözden uzak olmayıp gönüllere yerleşmek için kullanılan görsel ve sesli medya araçları.
İlişkiler: Her Ülkede ürüleri alması gereken kurum ve kuruluşlara arz eden network ağı yani gezici pazarlamacılar.
Online: Ticaret Üsüne ulaşan ürünlerin görsel ve sesli medya ile algı oluşumundan sonra ilişkilere dayanarak yapılan pazarlamaya destek ve daha çok kişiye ulaşıp kendi kendine pazarlama yapabilmek için Online çok dilli B2B satış kanalları.

Özetleyecek olursak gelen ürün ilk halkaya yani

1- Ticaret Üstünde görücüye çıkar çıkmaz
2- Network ağı ile potansiyel alıcıların değerlendirmesine götürülüp 
3- Online B2B ile aynı anda bir çok dilde bulunurluğu arttırmak.

Aslında bu durum suya düşen damla gibidir.
Damla = ürün
Çarpma ve Dağılma = Reklam
1. Halka = Ticari Üsler
2. Halka = Network Ağı
3. Halka = Online B2B

Ürününüzü tes® tarafından geliştirilen 3 halka Satış Pazarlama Tekniği içinde bir damla olmasını istiyorsanız arayın görüşelim.