Pazarlama

Pazarlama Alanları ve Stratejisi

tes® Pazarlama Enstrümanları

tes®'e ait iki pazar alanı vardır ve bu pazar alanlarından biriside hem toptan satış hem parekende satış yapılmaktadır. Bu organizasyoların tamamı tes®’in kendi alt yapısına aittir. Beraber ve tektek çalışabilmektedirler.
  1. Expo Centers (Ürün Tanıtım Marketleri)
  2. Online Centers (Online Satış Siteleri)
    1. Centers of Retail (Parekende Satış Siteleri)
    2. Centers of Wholesale (Toptan Satış Siteleri)

tes® Pazarlama Stratejisi

Sistem içerisine giren ürün üreticinin terciheri doğrultusunda hedeflediği ülkede Expo Centerlar da yada Online Centerlar da veya hepsinde birden bireysel ve toplumsal boyutta tanıtım ve reklam çalışmaları ile satışa sunulmaktadır. Müşteri siparişleri anında üreticiye iletilirken elde edilen potansiyel müşterilere bir çok pazarlama yöntemi ile yaklaşılarak talep oluşturma çalışmaları bıkmadan devam eden bir pazarlama stretejisine sahiptir.