Клиент

Обслуживание клиентов и отношения

Müşteri İlişkileri

tes® müşteri ilişkilerini yönetmek için kullandığı
  • faaliyetler, 
  • strateji ve oyun kurucu planları ve
  • teknolojik araçları
ile kitlesel pazarlamanın gittikçe pahalı bir müşteri kazanma yolu olduğu bu dönemde sizin adınıza çalışarak müşteri olma potansiyeli olan ve pazarlama tarafından müşteri olarak kazanılmaya çalışılan ve müşteri olup satış yapılan ürün satın almış kişiler arasında ayrım gözetmediğimiz bir sistem içerisinde yönetilmektedirler.

Ürün ile alakalı olarak Müşteri Seçimi yapıldıktan sonra onu kazana bilmek içi Müşteri Edinme yöntemleri kullanılarak kazanılan Müşteri Koruması için gerekenler yapılır ve  
Müşteri Derinleştirmesine geçilmektedir. Sürekli olarak bir data işlemesi söz konusudur.

Наша клиентская стратегия

  1. Выбор клиента

    1. Определение целевой аудитории
    2. Хруст
    3. Позиционирование
    4. Планирование бренда и клиента, маркетинговые коммуникации
  2. Приобретение клиентов

    1. Реализовать продажу
    2. Анализ бета-потребностей
    3. Создание предложения
  3. защита клиентов

    1. Способ заказа, Доставка
    2. организация запросов
    3. Управление проблемами
  4. Углубление клиента

    1. Кросс-продажи кампаний
    2. Анализ потребностей клиента