Müşteri

Müşteriye Karşı İlgi ve İlişki

Müşteri İlişkileri

tes® müşteri ilişkilerini yönetmek için kullandığı
  • faaliyetler, 
  • strateji ve oyun kurucu planları ve
  • teknolojik araçları
ile kitlesel pazarlamanın gittikçe pahalı bir müşteri kazanma yolu olduğu bu dönemde sizin adınıza çalışarak müşteri olma potansiyeli olan ve pazarlama tarafından müşteri olarak kazanılmaya çalışılan ve müşteri olup satış yapılan ürün satın almış kişiler arasında ayrım gözetmediğimiz bir sistem içerisinde yönetilmektedirler.

Ürün ile alakalı olarak Müşteri Seçimi yapıldıktan sonra onu kazana bilmek içi Müşteri Edinme yöntemleri kullanılarak kazanılan Müşteri Koruması için gerekenler yapılır ve  
Müşteri Derinleştirmesine geçilmektedir. Sürekli olarak bir data işlemesi söz konusudur.

Müşteri Stratejimiz

  1. Müşteri Seçimi

    1. Hedef kitlenin belirlenmesi
    2. Bölümlendirme
    3. Konumlandırma
    4. Marka ve müşteri planlamaları, pazarlama iletişimleri
  2. Müşteri Edinme

    1. Satışı gerçekleştirmek
    2. İhtiyaç analizleri
    3. Teklif oluşturma
  3. Müşteri Koruma

    1. Sipariş yöntemi, Teslimi
    2. Taleplerin organizasyonu
    3. Problem yönetimi
  4. Müşteri Derinleştirme

    1. Çapraz satış kampanyaları
    2. Müşteri ihtiyaç analizleri